Välkommen hit till min blogg



tisdag 20 november 2012

Tulpaner och rostig blomma


Jag fyllde år igår och fick min första tulpanbukett för denna säsong. .Så himla underbart att man redan nu kan få börja av dessa underbara blommor på sitt köksbord.Och ja jag fick måånga presenter , en elektrisk filt kan väl behövas i detta kalla hus bland annat.

Jag har en kompis som gör jättefina konstverk i rostigt, av henne fick jag denna rostiga blomma. Den ska få pryda min utekruka på bron nu sen ska den få bo i någon rabatt.


Jag har fått problem med att visa kommentarerna på min blogg, fått felmeddelande att den är trasig och blivit tvungen att ta bort den, tydligen en buggL Får se om jag kan sätta in en ny..Någon annan som fått samma problem och löst det???

Ha det gott!!!


14 kommentarer:

  1. GRATTIS i efterskott!
    Snygga tulpaner, trodde inte att det gick att köpa nu i november.
    Hoppas att kommentarsproblemet försvinner.
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  2. Grattis till att du blivit ett år klokare och till den fina buketten och presenterna.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Såg också att de hade kommit tulpaner i vår ICA-butik men hujedamej vad de var dyra:( Väntar tills de blir lite billigare men oj vad sugen jag blev att köpa:) Vilken häftig blomma av rost du fick! Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott! Fina blommor (både riktiga och handgjorda!) du fick och en värmefilt är en av de bästa presenter jag själv någonsin fått! Jag fick en sådan lust att ha en sådan rostig blomma som blomstöd inne i själva buketten! Ha det bäst! :) Mia

    SvaraRadera
  5. Oj finns det tulpaner redan att köpa.Men tror jag väntar med dom ett tag för nu är det julblommor som gäller.Fin rostig blomma du fick.MVH

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott. Vilka fina tulpaner. Kram Pia

    SvaraRadera
  7. GRATTIS så här en dag efter :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  8. Grattis i efterskott!

    Tänk tulpaner redan. Jag har inte ens julblommor hemma än. :)

    SvaraRadera
  9. Hej! Grattis på din födelsedag! Hoppas du hade en fin dag i...förgår! Den rostiga blomman var nog inte så lätt att tillverka...den blir fin i rabatten tror jag, Karla.

    SvaraRadera
  10. Grattis i efterskott! Va härligt med tulpaner i november!

    SvaraRadera
  11. Stort grattis! Och vilken läcker bukett du fick, älskar tulpaner! Sedan vill jag också ha en sådan kompis som kan göra en rostig blomma, den är ju jättekul.

    SvaraRadera
  12. Grattis
    Tulpaner redan
    vad häftig rostblomma du fick
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  13. Grattis i efterskott! Vilka härliga tulpaner du fick! Den rostiga blomman var helt i min smak. Den kommer att bli så fin i din trägård! Kram!

    SvaraRadera
  14. Vad härligt med kreativa kompisar Berit! En rolig rostros du har fått.
    Nej, jag har inte upplevt den typ av problem. Hoppas att det löser sig för dig./Anja

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit