Välkommen hit till min blogg



torsdag 15 april 2010

Mera mässa….

Nu har jag äntligen ”landat” efter min resa till stoorstaan. Det har varit måånga intryck och många möten av trevliga människor, så man har varit helt slut då man kom hem. Summeringen på mässan är väl så där, jag upplevde väl att den förra jag var på, gav mera i inspiration än denna. Men visst kom jag hem med en hel del nya idéer igen, men mest faktiskt på pyssel som man kan göra, just nu är det mycket med betong som jag gillar. Sen så har jag ju fortfarande en viss förkärlek till rost än….men inget som jag köpte denna gång. Åker man flyg får man begränsa sig lite, vilket är tur både för börsen och mina armar, för visst blir det en hel del kassar ändå.
Min mässa i bild...KLICKA PÅ BILDERNA SÅ BLIR DOM STÖRRE

LITE MILJÖBILDER..

STA:S MONTER

EN BLOMKLÄDD SOFFA

EN KONSTGJORD FÅGEL I BUSKARNA

VILL HA,VILL HA....

JA HÄR OCKSÅ VILL JAG HA..JURGEN PETERS SIPPOR, DOM DYRA!!
OLIKA DJUR FANNS PÅ MÄSSAN
HÄRÄR DET OLLE SOM ÄR ÖVER 20 ÅR..
OCH SÅ VAR DET DÄR MED SVIN..DET FANNS SÅNA PÅ MÄSSAN OCKSÅ
SNYGGASTE MONTERN TYCKTE JAG
EN FIKA MED INGER R..MARIE, ANKI L HANNS OCKSÅ MED

Anki L, jag (Bjursberit,Berit), Inger R, Marie och en kompis till Marie

LITE BALKONGER


DET KANSKE BÄSTA BRÖLLOPSPARET PÅ MÄSSAN , IALLAFALL SÖTASTE




4 kommentarer:

  1. Vilket bra inlägg, jag fick nästan mer ut av mässan ifrån ditt inlägg :-)

    SvaraRadera
  2. Jag längtar sjukt mycket tills vi ska gjuta betong i sommar:-) kram

    SvaraRadera
  3. Tack för bilderna från mässan//Britt

    SvaraRadera
  4. tyra:åh tack så mycket för det:)
    Maggan:ja det gör jag också har så måånga planer i huvudet på vad jag skulle vilja göra
    britt:varsågod, tyvärr så glömde man ibland att ta fram kameran,,,

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit