Välkommen hit till min blogg



lördag 13 februari 2010

vårkänsla..

Vilken fin dag vi haft idag, rena vårvädret.


Så idag blev det en lång promenad med min hund , Leve , en engelsk cockerspaniel den envisaste av hundraser som finns tror jag. men så kärvänlig också. Kärleken är ömsesidig , jag fick henne av min gamla svägerska då jag just gick genom en mycket jobbig separation, för 3 ,5 år sen .

Visst är hon fin min ,Leve!
Sen har jag idag frösått lite mera .. idag blev det 40 olika perenna sorter av dom värmegroende som hamnade i jord och under lysrör..nu är det vår!!



2 kommentarer:

  1. Du milde vad frön du sår Berit:)) Så många har inte jag sått (tror jag) fniss
    Vackra vinterbilder. Här var också ett strålande väder igår men så länge det fortfarande är frost töar det ju inte, å jag är så himla trött på detta nu. Som jag skrev till en annan tjej " Jag är så trött på att se vitt så jag ser rött" Det är ungefär så jag känner mig nu:) Din Leve ser verkligen snäll ut, de ögonen skulle jag aldrig kunna motstå. Kram på Alla hjärtans dag.

    SvaraRadera
  2. vågar man tala om att jag har sått 40 krukor till idag..och har liite till kvar att så:)
    jo nu vill jag ha snabb snösmältning..vill ha vår!!

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit