Välkommen hit till min blogg



måndag 22 februari 2010

Sinnenas atelje

Vilken tur man har som har en sån fin och underbar handelsträdgård som man kan fördriva många timmar i och att den finns i Piteå!! Och bara namnet på den säger ju allt, en atelje för alla sinnen. Idag var jag så less på snö och kyla samt att jag bara längtade efter trädgårdslukt så denna underbara handelsträdgård fick ett besök av mig, sen skulle jag ju hämta mera frön också som jag hade beställt ihop med Anna ,en av ägarna, från Alplines.Och bara få se lite vårblommor..




 Det blev många timmar där eftersom även Angelina, deras trädgårdsmästare, också var där så det blev mycket trädgårdsprat. Det behövde min själ idag, sen så får man så mycket inspiration där också på en massa pyssel som man bara vill och kan göra själv.

Hjärtan av tovad ull

små betonghjärtan


 
Lite nötter på ett fat



2 kommentarer:

  1. Ja när det är så här mycket snö måste man ibland få känna lite trädgårdsdoft! Vad bra du har det som har nära till ett sånt härligt ställe! Ha det bra nu! / Irene

    SvaraRadera
  2. ja det var nått jag behövde:) det samma /Berit

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit